Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

These are Things I Want ή τι θέλω το 2010!!

Πάντα τις πρωτοχρονιές, βαριέμαι να αποφασίσω ή να δεσμευτώ. Άλλωστε δεν συμμερίζομαι το εξαναγκαστικό: πρέπει να γιορτάσω, να πιω, να βγω έξω... Νομίζω, μια καινούρια χρονιά αρχίζει πολλές φορές και πολλές αναπάντεχες στιγμές, όποτε εμείς το θελήσουμε και το βάλουμε στόχο. Πάντα είμαι στο φλού αυτές τις μέρες. Καμιά φορά τις περνάω και με τον ευατό μου. Μου αρέσει. Αδειάζω. Το χρειάζομαι.

Αυτή την πρωτοχρονιά το βραδάκι, αποφάσισα εντελώς ξαφνικά και τελευταία στιγμή, να πάρω το καλό μου φίλο, το ποδηλατάκι μου, να φορέσω ένα σκούφο-χριστουγεννιάτικο δέντρο και να πεταχτώ, έτσι για την αλλαγή του χρόνου μέχρι το Key Bar. Είναι, ένα από τα αγαπημένα μου στέκια στο κέντρο της πόλης, πίσω από την πλατεία Κλαυθμώνος, στην Πραξιτέλους 37. Δεν είναι τυχαίο, ότι το έχουν 3 πολύ δραστήρια κορίτσια της πόλης, η Άντζελα, η Βάσω και η Μαρί, που δίνουν πάντα το καλύτερο τους ευατό στην μπάρα, στις πρωτότυπες ιδέες, στην επιλογή των πιο καλών και κεφάτων DJ της Αθήνας. Στις καλές μουσικές και στην καλή παρέα, που αποτελούν πάντα καλή συνταγή επιτυχίας.

Εκεί, ήξερα ότι θα έβρισκα 3-4 καλούς φίλους, όπως και έγινε. Σβήσαμε τα φώτα, μετρήσαμε ανάποδα, ήπιαμε τη σαμπάνια μας... Περάσαμε γενικά καλά, μακριά από την πολύ βαβούρα, το χαμό. Τα κορίτσια, είχαν τυπώσει φέτος κάτι πολύ έξυπνες κάρτες, έτσι για το promotion του όλου πράγματος, αλλά και για να αδράξουμε ευκαιρία να γράψουμε πάνω τους τις αποφάσεις της χρονιάς. Με δικό μας ρίσκο φυσικά όπως σημειώνουν.

Συνήθως, δεν το κάνω και αυτό, γιατί απλά είμαι τόσο απρόβλεπτος ως χαρακτήρας, που δεν έχει νόημα. Υπάρχουν οι βασικές συνιστώσες, αλλά μετά, άστα να πάνε. Είπα φέτος, να το συμπληρώσω το ρημάδι το καρτελάκι και χωρίς πολύ σκέψη... this is it!

"Σβήστε" τα γραμμένα και βάλτε τα δικά σας...
Μακάρι να τα γευθείτε!
Περιμένω comments!
Φιλιά!

Λες να μην φαίνονται; Δεν ξέρω...
Πείτε μου....

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

makarioi oi ptwxoi to pneumati!

plaka kanw

makarh na ginoun ola

filia
g.

Ανώνυμος είπε...

By the way!!
Πως σας φαίνεται το νεο look???
Let me know??

maximus είπε...

Ενδιαφέρουσα διαδικασία. Ωραίο θα ήταν να απαντούσαμε και τα γιατί τους. Όπως π.χ. γιατί "θέλω να πάω στο Σ. Φρανσίσκο"; ή γιατί διαλέγω να "λέω ευχαριστώ" με την ανατολή; Νομίζω πως πίσω από τα θέλω υπάρχει ο πραγματικός μας εαυτός.

Αν έκανα μια δική μου λίστα, θα ξεκινούσα σίγουρα με την υγεία. Καλή χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Με γεια το new look, πολύ καλό!!
Ούτε κ γω συνήθως παίρνω τέτοιες αποφάσεις αυτές τις μέρες. Νομίζω ότι και η «βαβούρα» των γιορτών δεν μας αφήνει να ηρεμήσουμε και να σκεφτούμε τόσο σοβαρά. Άλλωστε η στιγμή που ο καθένας έχει ανάγκη να κάνει τον «απολογισμό» του κ να βάλει νέους στόχους, διαφέρει φαντάζομαι… Δύσκολο λοιπόν να συμπληρώσω άμεσα τη λίστα σου πεταλάκη! Όμως η ανάρτησή σου, όπως κάθε φορά, δίνει τροφή για σκέψη..
Εύχομαι να πετύχεις τους δικούς σου στόχους και να είναι μια πολύ καλή χρονιά!! (Αν και φαίνεσαι άνθρωπος που του είναι κάπως «περιττές» οι ευχές, δηλ. ότι ξέρεις καλά πως αν προσπαθήσεις για αυτό που θες, θα το πετύχεις.. καλή δύναμη λοιπόν!!! : ))

mermyblue είπε...

χρόνια πολλά Πεταλάκη μας!
η λίστα με βρήκε απολύτως σύμφωνη στο 1,2,9,10 κ είμαι σίγουρη ότι αν ήμουν ηθοποιός θα με έβρισκε κ στα άλλα!
το σίγουρο είναι, όπως λέει κ ο Μαξιμους, ότι η ΥΓΕΙΑ είναι το νούμερο ένα. (επίσης, πολύ σημαντικό κ συμφωνώ, τα γιατί είναι που έχουν σημασία)
παλαιότερα έκανα λίστες...τα τελευταία χρόνια τις αποφεύγω. νοιώθω όμως ότι όταν γράφω κάτι με μαγικό τρόπο πραγματοποιείται...οπότε, για να δούμε ...θα καθήσω σήμερα, μου φαίνεται κ θα γράψω

καλημέρα
καλή χρονιά
δύο χιλιάδες δέκα ευχές
κ φιλιά
κ χαμόγελα :)

Y.Γ. όσο για το λουκ, μια χαρά ! αισιόδοξο κ χαρούμενο, μου άρεσε

Christina είπε...

ppfff...siga thn prwtotypia...xronia twra grafw tetoia lista me ton idio epanalamvanomeno stoxo (na xasw kila), pou den epetefx8h pote!!!
ygiainete...kalh xronia!