Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

2 Μέρες χωρίς Μετρό, 2 Μέρες τραγελαφικές!



Δεν είμαι κακός... Όχι, απλά, τι να κάνω ο καημένος, έχω την τάση να παρατηρώ πολύ και απλά να σημειώνω στο μυαλό μου, τα διάφορα πολύ ενδιαφέροντα που συμβαίνουν στο τρελοκομείο που λέγεται Αθήνα και στους υπέροχους δρόμους της.

2 μέρες τώρα, συγγνώμη αν ήσασταν θύματα, ειλικρινά, αλλά έχω διασκεδάσει απίστευτα!  2 μέρες τώρα, ξεχύθηκαν στους δρόμους της Αθήνας με μεγάλη χαρά, για να γιορτάσουν οι Αθηναίοι ΙΧήδες το μοναδικό φεστιβάλ "Αθήνα, έχεις ταλέντο στο μποτιλιάρισμα"!  Μέγας Χορηγός, το Μετρό, που με την ευγενική του προσφορά της μη λειτουργίας, λόγω απεργίας, κατάφερε να κάνει όλη την Αθήνα να παραμιλά από τη χαρά και τη μαζική συμμετοχή στο εν λόγω happening!  

Η συγκίνηση ήταν έκδηλη στους Λαμαρινοέγκλειστους συμμετέχοντες που δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τον ενθουσιασμό τους από τις μοναδικές στιγμές που τους χάρισε η απίστευτης ποιότητας Αθηναϊκή άσφαλτος.  Τόσο πολύ, που είχαν πάρα, μα πάρα πολύ χρόνο να την απολαύσουν.  Π.χ.  η πιο ωραία διαδρομή, ας πούμε που επιλέχθηκε από τη διοργάνωση, ήταν Αγ. Δημήτριος, Λ. Βουλιαγμένης, Στύλοι Ολυμπίου Διός.  Τουλάχιστον 45 με 50 λεπτά δικά σου, να απολαύσεις όλο το θεσπέσιο αυτό γεγονός!  Στην πόλη αυτή, που χαρακτηρίζεται απλά από τη μη ύπαρξη μέλλοντος στην μεταφορά όλων μας, οι ΙΧηδες χαίρονται με μοναδικό μαζοχισμό την κατάστασή τους. Και επιμένουν φυσικά!!!

Παιδάκια σκούζαν στα καθισματάκια τους, οι "εξατμισάκηδες" έμειναν με το μπουρί στο χέρι ή καλύτερα στο πόδι, οι τζιπάτοι, SUVατοι και CAYANATTOI πανηγύριζαν τα ευρώ που σπαταλούσαν στο περίμενε περίπου 1 ευρώ και 5λεπτο  Για λίγο μπορεί και να σκέφτηκαν: "Εκείνη η διαφήμιση με τα βουνά, λίμνες, κακοτράχαλα δρομάκια, και όμορφα χωριουδάκια που αναφερόταν;"  

Οι συμμετέχοντες είχαν επίσης πολλές δυνατότητες κοινωνικών γνωριμιών!  Βέβαια!  
Π.χ.  κυρία σε Σεατ, προς κύριο Golden Boy με ΤΕΡΑΣΤΙΑ μηχανή, απο αυτές που είναι επίσης για βουνά, λίμνες, κακοτράχαλα δρομάκια και όμορφα χωριουδάκια, αλλά βασικά κατέληξαν στην Αθήνα: 
"Πως θα περάσεις;".  
Κύριος, ιδιαίτερα ευγενικός ¨Να περάσω ρε κουλή, χωρώ... Άντε κάνε πέρα!"  
Κυρία με απορία "Καλέ, αφού η μηχανή σου είναι τεράστιαααα"  Τι σεξουαλικό, τι ηδονικόοοοο!!!  
Κύριος "Έλα τώρα μωρή που σου φαίνεται και τεράστιααααα..."  Μα γιατί τη γειώνεις βρε παλικάρι;  
Κυρία "Αι πνίξου" και άλλα στολίδια και χάλασε το προξενιό. Τσ, τσ, τσ...

ΟΚ... Το δέχομαι πως δυστυχώς αρκετοί συνάνθρωποι μου, πρέπει να πάνε στη δουλειά τους με κάθε κόστος και ταλαιπωρία και στην τελική τι να κάνουν;  Άντε το 50%!  Το υπόλοιπο 50% τι κάνει στους δρόμους;  Που πάει; Γιατί πάει; Ποιος είμαι;  Μπορεί να περπατήσει λίγο ο ΙΧης ή έγινε κάθισμα;  Θα φτάσει στο περίπτερο το διπλανό για τσιγάρα ή θα αυτοκτονήσει με χάπια εκεί στο τιμόνι;  Θα φτάσει στο διπλανό τετράγωνο για γιόγκα με το Μαστερ Λαμ ή θα πάει για ψυχανάλυση από την ταλαιπωρία;  Έστω ας πάρει λεωφορείο, και ας παστωθεί για λίγο, 2 μέρες έκτακτες είναι! 

Ας μην παστωθεί! ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ... Τόσο απλό!  Έστω, για 3-4 χλμ, για μισή ώρα, ας το προσπαθήσει και να δεις που θα κολλήσει! Για δέκα δρόμους πιο κάτω βρε παιδί μου... Μετά ας περπατήσει!

Ο Σπαστός Πεταλάκης, "πετούσε" 2 μέρες τώρα, ανάμεσα σε όλους αυτούςχαμογελούσε, διασκέδασε, κοιτούσε με κατανόηση τα μάτια των ανυπεράσπιστων οδηγών και συνεπιβατών, τους άκουσε να λένε, "Να πάρε και εσύ ένα ποδήλατο, γιατί όχι", τον επευφήμησαν, όπως "Είσαι Άρχοντας!!!" κ.α.  Ναι, είμαι άρχοντας γιατί πάνω απ' όλα αρνούμαι να συμμετέχω σε αυτόν τον παροξυσμό... Χίλιες φορές Ποδηλατάκι...

Ναι είμαι τυχερός!  Η ζωή μου εξελίσσεται  σε μια ακτίνα 10 το πολύ χλμ... Κάτι μου λέει, όμως, ο,τι σε πολλούς εκεί έξω συμβαίνει το ίδιο... Αλλά, ο μαζοχισμός καλά κρατά!

Άντε και του χρόνου με υγεία!


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ta da, you have been discovered! και ναι βρηκα ενα μπλογκ που με κρατησε ξυπνια ενα βραδυ για να τα διαβασω ολα. Ειχες πει καπου, 3 και ο κουκος, εγω ειμαι ο κουκος, τα αλλα παιδια δε τα ξερω...Μακαρι να ημουν εκει να γελασω και γω με κεινους τους οδηγους που για λιγα μετρα περπατημα καμια φορα μπαινουν στ'αυτοκινητα τι χαρα θα πηραν!Αλιμονο και αν εβαλαν μυαλο. Jerachin