Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Τα Διόδια της αρπαχτής!

Ξεκινάς να πας λοιπόν μια ωραία εκδρομή με παρέα...
Με ωραία διάθεση...

Αλλά σου χαλάει με το καλημέρα από τα λεφτά που πρέπει να πληρώσεις στα παρελκόμενα του ΙΧ.
Τελικά, αυτό το ρημάδι δεν συμφέρει πια ούτε για εκδρομή! Τσ τσ τσ!

Αν ταξιδέψεις μόνος ειδικά, πρέπει να πάρεις δάνειο για να τα καταφέρεις με τη βενζίνη στα ουράνια. Θα κάνεις αίτηση στην Τράπεζα για το νέο προϊόν "ΒΕΝΖΙΝΟΤΑΞΙΔΕΥΩ..." όπου θα παίρνεις δανειάκι τρελό για να ταξιδέψεις στην Εθνική Οδό!!! (χα έκανα και ομοιοκαταληξία).
Έξτρα παροχή τα λεφτά για τα ΔΙΟΔΙΑ!!

Μετά τις εξυπνάδες του ΓΙΟΡΙΚΑ (όπως ονόμασε χθες τον ευατό του στη Θεσ/νική με αφορμή την ονομασία του μετροπόντικα, ο Σαρακατσάνος Σουφλιάκος) που παραχώρησε σε ιδιώτες πλέον το μεγαλύτερο τμήμα της ΠΑΘΕ, σε γδέρνουν εντελώς ξεδιάντροπα κάποιοι εξυπνάκηδες, προφανώς φιλαράκια όλων των πολιτικάντηδων...

Δηλαδή, εξηγήστε μου εμένα, τον ταλαίπωρο μισθωτό και απλό ταξιδιώτη, γιατί πρέπει να πληρώσω πριν περάσω τα Τέμπη 2 και ευρώ για να οδηγήσω σ' ένα δρόμο αίσχος που έχουν σκοτωθεί παιδάκια, φίλαθλοι του ΠΑΟΚ και τόσοι άλλοι, να μην βλέπω τίποτα, με άθλια σήμανση, χωρίς καμία συντήρηση και μόλις βγαίνω να ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΝΩ 2,50 ή 2,70; ΑΙΣΧΟΣ!!!!

Εκεί λοιπόν και για 229 χλμ συνολικά, κάνει κουμάντο μια ωραία εταιρεία "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου ΑΕ" με έδρα τη Λάρισα (πως θα πάρει ψήφους ο ΓΙΟΡΙΚΑΣ ντε;) που το μόνο που έχει κάνει είναι να βάλει απλά παντού παιδιά με 600 ευρώ σίγουρα και μπλουζάκια σε όλα τα διόδια και κάτι πορτοκαλί κάδους στα πάρκινγκ, που δεν τα φροντίζει όμως... Μέχρι και ανθρώπινα περιττώματα συναντήσαμε!!
Και τους τα λες και σιγά μην ιδρώσει το αυτί τους... Τι να κάνουν και τα παιδάκια στα ταμεία; Δουλειά θέλουν και αυτά...

Και πριν από αυτούς όταν βγεις από Αθήνα, κάνει κουμάντο η εταιρεία "Νέα Οδός"... Που με τόσα μπαλώματα στη Μαλακάσα φτιάχνεις patchwork παπλωματάκι από άσφαλτο... Και χαίρεσαι και τη διασκέδαση τύπου "ΤΟ ΤΑΨΙ" όπως στα λούνα παρκ που πηγαίναμε παιδιά!

Έχω διαβάσει διάφορα για το ότι όλα αυτά είναι παράνομα, πως ειδικά στην Πατρών -Κορίνθου πολλοί οδηγοί δεν πληρώνουν και φεύγουν έτσι... Ειλικρινά μας ήρθε να το κάνουμε, απλά στο τέλος είπαμε να μην συγχυστούμε και πάλι, γιατί το ταξίδι μας θα χάλαγε και άλλο....
Τα διόδια υποτίθεται βασίζονται στην αρχή της ανταπόδοσης και πληρώνω ΟΤΑΝ φτιάξεις κάτι κύριε μηχανικέ... Γιατί εγώ μέχρι να το φτιάξεις μπορεί να μην ΖΩ! Δηλαδή αν σκοτωθώ ΓΙΟΡΙΚΑ στα Τέμπη ή στο ΜΑΛΙΑΚΟ θα μου ανταποδώσεις τα της κηδείας μου βρε έξυπνε;

ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ πήγαινε και έλα Αθήνα - Θεσσαλονίκη (χωρίς Αττική Οδό): 27 ευρώ... Βάλε και 2,70 Χ 2 για την Αττική και έκλεισε το "ΒΕΝΖΙΝΟΤΑΞΙΔΕΥΩ"... Βενζίνη τουλάχιστον 150 ευρουλάκια και για τα πήγαινε έλα στη Θεσσαλονίκη και τα περιξ..

Και βρήκα με αεροπλάνο επιστροφή με φόρους 48 ευρώ και δεν το πήρα για να είμαι με την παρέα... Χαλάλι η παρέα ήταν ωραία! Και το ταξίδι...

Αλλά ΓΙΟΡΙΚΑ συγχαρητήρια!! Τζιμάνι είσαι! Ο Θεός μοίραζε μυαλά όταν γεννήθηκες!
Να βάλεις και διόδια έξω από το "αυθαιρετάκι", εκεί προς την Κερατέα για να ανταποδώσεις στην Πολεοδομία τους φόρους...
Αντε γειά!!!

"Ακριβό μου διθέσιο, καλό μου αμάξι... μωρό μου σόρρυ αλλά έχω βρει καλύτερο αγόρι"...
Τον λένε Μήτσο... οδηγός ΚΤΕΛ!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ κι επαυξανω Φιλιππακο.
κι εγω τις προαλλες που πηγαινα προς Καλαβρυτα ειχανε ιδρωσει τα χερια μου απο το αγχος,πολυ κολοδρομος...
και σκεφτομουνα λοιπον,τι μπορει να γινει επιτελους με αυτην την εθνικη????να πληρωνουμε τα διοδια αλλα ας βαλουνε ενα ριμαδι διαχωριστικο.
μπορουμε να αποτανθουμε καπου?ξερει κανεις?

Ανώνυμος είπε...

kala ta lete! filtate de dineis to blog sou se kamia efimerida na se diavazei ki allos kosmos! Wraia ta les kai apolaystikotata!

Ανώνυμος είπε...

a! kayadesigner prin! ksexastika...

Coco είπε...

Εγώ έχω να πω ότι κινήθηκα όλη τη βδομάδα γερά μες την Αθήνα και τα προάστια με το ποδήλατο και τό΄κανα κουδουνίστρα με τους κωλόδρομους... Όσο για τα διόδια, μεγάλη κλεψιά!